JAECOO, J-Club Etkinliğini Gerçekleştirdi – Otomobil Gazetesi

Memorial Bahçelievler Hastanesi’nde ‘Bel Okulu’ etkinliği düzenlendi. Memorial İleri Omurga Merkezi tarafından düzenlenen etkinlikte Omurga Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. Mehmet Aydoğan, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Prof. Dr. Ümit Dinçer ile Uzm. Dr. Özge Yıldırım sunumlarıyla katılımcılara bilgi verdi. Günlük yaşamda dikkat edilmesi gerekenler, ev ve ofis egzersizleri ile ergonomi önerilerinin aktarıldığı oturumlarda, katılımcılar bel sağlığı hakkında bilinçlendirildi. Etkinliğe hastalar da katılarak yaşadıkları süreçleri anlattı.
AYDOĞAN: BEL AĞRISI TOPLUMDA ÇOK YÜKSEK OLAN HASTALIK
Omurga Cerrahisi Uzmanı Prof. Dr. Mehmet Aydoğan, “Bel ağrısı toplumda uzun süredir çok yüksek olan bir hastalık tipi. Özellikle pandemi sonrası değişen yaşam koşulları, daha çok oturan, spor yapmayan, egzersizden uzak yaşam stili nedeniyle bel ağrısının arttığını düşünüyorum. Aslında ciddi bir durum. Vücutta bir yer ağrıyorsa mutlaka bir alarm göstergesi veriyor. Orada işlerin yolunda gitmediğini gösteriyor demektir. Ameliyat gereksinimi gibi noktalara kadar gidebilir. Özellikle bel ağrısı bacağa yayılıyorsa, gece ağrısı oluyorsa, kilo kaybı yaşanıyorsa, ateş varsa biraz dikkat etmek lazım. Hekime başvurmak gerekiyor. İşiniz ofis işi ise, oturuyorsanız mutlaka ergonomik bir koltukta oturmamız gerekiyor. Örneğin uzun süre oturup çalışmamız gerekiyorsa birtakım oturma pozisyonlarımız var. Dik oturmak, 40 dakikadan fazla oturmayacağımız bir düzen getirmek gerekir. Hatta uzun süre aynı pozisyonda çalışmayıp, ofiste bir takım egzersiz programları çalışmamız gerekiyor” dedi.
YILDA 2-3 BEL AĞRISI ATAĞI VÜCUDUN ALARMIDIR
Bel ağrısının iş gücü kaybına ve sağlık sorunlarına neden olduğunu belirten Aydoğan, “Bu konuda bir farkındalık oluşturup bunun önüne geçmek amacıyla bu programı düzenledik. Memorial İleri Omurga Merkezi olarak düzenleyip belli aralıklarla da tekrarlayarak vatandaşlarımıza bir farkındalık oluşturmayı amaçlıyoruz. Örneğin bel ağrısı yaşıyorsanız ve yılda 2-3 tane atak geçiriyorsanız artık vücut alarm veriyor demektir. Bu yaşam tarzınızda birtakım şeyleri deği?kanın geleceğini birlikte şekillendirme
JAECOO, marka ile kullanıcıları arasındaki derin bağı güçlendirmek için yeni “ “JAECOO marka elçisi” yaklaşımını resmi olarak başlattı. Söz konusu yaklaşım, daha fazla kullanıcıyı markayı birlikte şekillendirmeye teşvik ederek, çok sayıda avantaj ve destek planları ile JAECOO’nun küresel pazarlarda uzun vadeli gelişimini desteklemeyi amaçlıyor. Etkinlikte ayrıca, fikir önderi tüketicilerin çabalarının takdir edildiği ve marka ile kullanıcıları arasındaki derin etkileşimin kutlandığı bir “marka elçileri ödül töreni” de gerçekleştirildi. Bunun dışında JAECOO “herkes marka elçisi olabilir” felsefesini izliyor. Araç sahipleri marka elçisi kullanıcı olmak için birden fazla kanaldan başvuruda bulunabiliyor ve marka, tutkulu ve yaratıcı tüm kullanıcılara çok sayıda avantaj sağlayarak katılım fırsatları sunuyor. Yeni (marka elçisi kullanıcı) yaklaşımı, marka geleceğinin araç sahipleriyle iş birliği içinde şekillenmesine yardımcı olacak ve JAECOO ile kullanıcılarının birlikte büyümesini teşvik edecek.
Satış sonrası etkileşim ile kullanıcılarla derin bağın güçlenmesi sağlanıyor
JAECOO her zaman kullanıcı odaklı hizmet felsefesine bağlı kaldı ve her araç sahibine sorunsuz bir deneyim sunmayı taahhüt etmiş durumda. Söz konusu J-Club kullanıcı etkinliği sırasında, özel bir satış sonrası etkileşim oturumu düzenlendi. Bu oturum, derinlemesine iletişim ve etkileşim yoluyla araç sahiplerinin güvenini ve memnuniyetini daha da artırmayı hedefliyor. Satış sonrası hizmetler ekibi, JAECOO 7 modelinin çok sayıda işlevi ve bakım gereksinimleri hakkında ayrıntılı bilgiler verdi. Profesyonel ekiplerin vermiş olduğu cevaplar sayesinde araç kullanıcıları, sadece araç kullanım deneyimlerini nasıl optimize edeceklerini daha iyi anlamakla kalmadı, aynı zamanda rutin bakım ve sorun giderme konusunda da pratik bilgiler edindiler. Ayrıca JAECOO’nun satış sonrası hizmetler ekibi, araç kullanıcılarının ortak taleplerini ve sorularını ele alarak, kullanım sırasında oluşabilecek belirsizlikleri ortadan kaldırdı ve araçlarını daha iyi anlayıp keyifli bir sürüş deneyimi yaşamalarını sağladı.
JAECOO’nun ilk 2025 J-Club kullanıcı etkinliğine başarılı bir şekilde ev sahipliği yapması marka için çok önemli bir adım oldu. JAECOO, bu etkinlikle Türkiye’deki fikir önderi tüketicileri ve araç sahipleriyle daha yakın bağlar kurmakla kalmadı, aynı zamanda satış sonrası hizmetler, ürün yeniliği ve marka elçisi kullanıcı yaklaşımındaki yeni gelişmeleri de aktardı. Bu etkinlik marka tanıtımı için bir platform olmakla birlikte JAECOO ve kullanıcılarının geleceği birlikte şekillendirmesi için de önemli bir fırsat oldu. JAECOO, ileriye dönük olarak, markanın gelişiminde yeni bir sayfa açmak için araç sahipleriyle el ele vererek yenilikçi çözümler geliştirmeye ve markanın geleceğini birlikte şekillendirme ruhunu korumaya devam edecek.